No products in the cart.
امروزه بسیاری از شرکتهای تجاری برای معرفی کالا و خدماتشان به طیف وسیعی از مخاطبان، از بروشورهای تبلیغاتی استفاده میکنند. انتخاب یک بروشور مناسب، به عنوان یکی از قدرتمندترین و متداولترین روشهای بازاریابی، میتواند تأثیر به سزایی در افزایش رونق کسب و کار شما داشته باشد. این ادعا چندان دور از واقعیت نیست که چاپ بروشورهای تبلیغاتی مؤثر و منحصر به فرد جزءِ جدایی ناپذیر هر فرایند بازاریابی موفق است.
اگر با بروشورهای تبلیغاتی آشنایی زیادی ندارید، مطالعه این مقاله علاوه بر آشنا کردن شما با ویژگیها و مزایای آنها، کلیه شک و شبهههایتان در مورد استفاده از این روش تبلیغاتی را نیز برطرف خواهد کرد. اما قبل از این که خوبیهای استفاده از بروشورهای تبلیغاتی و فاکتورهای مؤثر بر میزان اثر بخش بودن آنها را به شما معرفی کنیم، ابتدا مروری کوتاه بر تعریف و کاربرد این بروشورها خواهیم داشت.
بروشور ها را می توان در بیانی ساده تر برگه هایی که چند خط تا می خورند و در هر صفحه مطالبی تازه را برای ما بیان می کنند نامید. بروشور ها بصورت تک لتی یا دولتی و یای بروشور های ۳ لتی و ۴ لتی تولید می شوند. بروشورها برای استفاده از کسب و کارهایی که تازه به عرصه رقابت با رقبای قدیمی خود وارد شده اند، مورد استفاده قرار میگیرند.
بروشور دولتی برای کسب و کارهایی که در زمینه تکنولوژی میخواهند کسب و کار خود را به مخاطبان خود معرفی کنند اغلب به کار می رود و بروشور های ۳ لتی که در بازار از بیشترین طرفداران برخوردار هستند اغلب برای کسب و کارهای ارایشی و معرفی کسب و کاری جدیدی که عکس ها و مطالب زیادی برای معرفی دارند به کار می آیند.
شما می توانید از بروشور دولتی یا ۳ لتی برای معرفی کسب و کار خود که به تازگی آن را شروع کرده اید، استفاده کرده و آنها را طراحی و چاپ کنید . این بروشورها می توانند در آغاز کار همراه شما باشند تا کسب و کارتان را به افراد بیشتری معرفی کنید .